22/02/2018

Spolupráce s postovnezdarma | Co bylo špatně?

8


Myslela jsem si, že to půjde i jinak. Ale, když to nešlo, rozhodla jsem se o tom něco napsat. Tentokrát to bude něco, co se mi fakt nelíbí na jednání a mnohem více věcí. Také vám napíšu, jak jsem se k tomu dostala a proč jsem to chtěla zkusit. Spolupráce jsou různé, někdy vyjdou a někdy zase ne, ale občas mě dokáže pár věcí hodně rozčílit.

K spolupráci s postovnezdarma.cz jsem se dostala docela náhodou. Prostě jsem chtěla něco zkusit, prostě sama napsat v jejich sekci pro blogery. Proč to nezkusit, vždyť to není nic, co by mi utrhlo hlavu. Přišel mi mail o schválení mého blogu a spolupráce s nimi.
Na první objednávku dostane na výběr pár věcí, doslova pár. Některé si ani nemůžete vybrat a tak mi nezbylo nic jiného, než vybrat náušnice. Tušila jsem, že jejich kvalita bude na nic, jelikož to objednávají z Číny. Ale, že mi to nepřijde vůbec?!

Zde to všechno totiž začíná. Pokoušela jsem se s nimi nějak spojit, což mi dokonce ani nešlo, takže jsem napsala, že zboží nemám. Napsali mi, že se mám obrátit tam a tam, tak jsem to zase zkusila a zase to nešlo. Už trochu namíchnutá, po 5ti upozornění, že stále nemám zhotovený článek. Opět jsem jim napsala mail, jejich komunikace byla stále stejná a mě stále chodí upozornění. TAKŽE! Prosím, tady mají ten článek. 
Nebudu plýtvat tarif za volání na zákaznickou linku a pokud neumí nikoho pověřit tím, aby to nějak s blogery zkusili vyřešit, aby došlo vše v pořádku. Nešlo mi až tak o tu věc, chtěla jsem jen zkusit něco nového. 
Ani mi nevadí, že mi to nedorazilo, spíše mi jde o to, že nedokážou normálně komunikovat. Co, kdybych byla zákaznice a nedostala danou věc? Co kdybych měla stejný problém a nemohla bych se s nimi spojit? V tomto směru mě to vadí, než nějaký náušnice za 20Kč, které ani nevynosím :D. Ani vlastně vynosit nemohu, když je nemám doma. 

Do dnes mi skáče upozornění, že neplním své povinnosti. Myslím, že by nejdříve měli dávat pozor na to, aby balíčky chodili a pak až posílali milion mailů o neplnění povinností. 

Abych tady jen nekritizovala, tak manžel u nich kupoval medvídka, kterého do dnes máme a dával ho Michálkovi k prvním narozeninám. Dorazil sice měsíc po nich, ale i tak z medvěda měl radost a stále s ním chrní.

Nejde mi o spolupráci, ale o princip, co se týče komunikace. 

Doufám, že měli jiné blogerky více štěstí, pokud to zkusili, já už pokračovat nechci ani nebudu. 
Radši budu rovnou nakupovat na Aliexpressu než přes někoho, kdo to ani nevyřeší. 

S láskou,
Vaše SAGI ♡

8 comments:

  1. Já jsem s tímto eshopem měla už tři spolupráce a musím říct, že u té druhé jsem měla stejný problém jako ty. Přišlo mi upozornění, že už bych daný článek měla napsat, ale zboží jsem neměla. Narozdíl od tebe se to ale vyřešilo hned. Napsala jsem jim mail, že zboží mi nedorazilo a oni to ihned stornovali a dali mi možnost vybrat si něco jiného :)

    Little Dreamer

    ReplyDelete
    Replies
    1. No já se to snažila furt nějak řešit, dokola stále stejná odpověď. Milion upozornění, že musím napsat článek a tak jsem se rozhodla to udělat jinak.
      Jsem ráda, že se to z tvé strany vyřešilo a doufám, že bylo minimum zklamaných lidí :).

      Děkuji za komentář ♥

      Delete
  2. Jestli to chodí z Číny, mohlo to po té listopadovo-prosincové kalamitě někde zamrznout. Ale to chování se mi taky dvakrát nezamlouvá.

    Příběhy z mlhy a éteru

    ReplyDelete
    Replies
    1. To věřím, že to mohlo někde zamrznout, ale spíše mi jde o to, jak se k tomu právě staví. Že prostě se nesnaží to nijak kompenzovat nebo se omluvit.
      Děkuji za komentář ♥

      Delete
  3. Úprimne takéto eshopy obchádzam oblúkom. Veci z Číny si dokážem objednať sama a vždy som ochotne objednala alebo poradila ako sa objednáva aj ostatným. Je to vždy lacnejšie ako nakupovať cez takéto eshopy.

    Suesanqa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si z sama objednávám z čínských eshopů, ale jsou lidé, co se "bojí" a neumí to, tak jim takové portály přijdou vhod. Samozřejmě, že to vyjde levněji pokud si někdo koupí přímo na ali nebo ebay. Ale na těchto portálech se k tomu staví úplně jinak, prostě pokud nedodají pošlou znova nebo vrátí peníze.

      Děkuji za tvůj komentář ♥

      Delete
  4. Tímhle článkem jsi mě teda dostala. Nikdy bych necekala, že by nějaká spolupráce mohl dopadnout takhle katastrofálně. Mrzí mě to i za tebe, ale ne to, že ti balíček nedošel, spíše To, jak se k tobě zachovali. Je lepší si tím nelamat hlavu a doufám, že jsi jim odkaz na tenhle článek poslala. Třeba si uvědomí, co dělají blbě.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Též doufám, že díky tomu aspoň změní komunikaci. A nebo to někoho aspoň upozorní, že i toto se děje. Odkaz jsem jim poslala, si piš. Už mi od nich nechodí žádní mail a dokonce ho i schválili :D.

      Delete

Děkuji za Vaše komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...