22/08/2017

Trip: Bratislava, den první

Konečně jsem po letech vyrazila na výlet, původně to byl výlet, kam jsem měla jet sama, ale víte co? Já nelituji, že jsem jela s maminkou. Naopak jsem strašně šťastná, ona si svým způsobem odpočine i když budeme chodit všude možně.
Před odjezdem jsem psala o tom, jak nesnáším balení (ano je to pravda). Nakonec jsem dokázala zabalit a stejně jsem šla spát někdy kolem druhé, jelikož jsem ještě došívala věci pro maminku, které si brala sebou do Bratislavy.

A jelikož chci napsat pár vět k našemu začátku, přiložím i ne moc kvalitní fotografie z telefonu, jelikož jsem první den foťák sebou netahala.

Bývám vždy po ránu vystresovaná, když vím, že mám někam jet a že na 100% nesmím dorazit pozdě, neboť by to bylo zlé. Ráno jsem vstávala v půl 6 a šla dobalit poslední zbytky a hlavně to překontrolovat, nalíčila jsem se a zjistila, že jsem klidně možná mohla spát půl hodiny navíc. Nicméně možná bych pak byla hodně ve stresu a bylo by to horší.
Vyrazila jsem k mamince, kde jsme ještě trochu přebrali kufry, jelikož jsem měla sebou notebook a fakt se mi nechtěl tahat samostatně, tak se nám povedlo ho hodit do jednoho z kufrů.

Všechno jsme měli akorát i s rezervou, no věřte, že to bylo dost zajímavé. Když jsme dorazili do Prahy, tak byl náš úkol najít autobusové nádraží, což pro nás které to moc neznáme nebylo vůbec jednoduché.
No naštěstí jsme měli od přátel pár záchytných bodů, kterých jsme se chytli a věděli cca kde vylézt, (jelikož se mi povedlo kdysi se vrátit z Můstku B na opět stejné místo, ale to sem nepatří) vyjížděli jsme do ulice výtahem, kde jsme střetli slečnu a ta nám ochotně poradila, kam máme vyrazit.
NAŠLI JSME TO! Docela dost šťastné jsme byli a dokonce jsme hned nastupovali. Když už jsme seděli, věděli jsme, že před sebou máme pěkně dlouhou cestu.
První zastávka byla cca po 2.5-3 hodinách s malým zpožděním, dopravu člověk neovlivní, naštěstí jsme měli na zastávce za Brnem jednu zastávku, kde jsme si odpočinuli a bylo nám skvěle, mohli jsme si stoupnout a já konečně povolila už tak dost dřevěný zadek.
No a už nás čekala jen cesta do BA, která utekla celkem rychle, řekla bych.

Přemýšleli jsme jaké taxi si zavoláme a nebo zda nasedneme rovnou k někomu. Ano nevěděli jsme a bylo to hodně nepříjemné, platili jsme za taxi 25€ - moje smrt. No myslela jsem, že mi klepne. No aspoň jsme už byli na hotelu a první den jsme si to tak nějak letmo prošli. Takže pokud se nechcete nechat ošidit, tak rozhodně nesedejte do radio-taxi, které je „nejlevnější“.

Důležité bylo se najíst. Hledali jsme a stále jsme se nezastavovali, pak nám padl do oka Pulitzer u zlatého jeleňa a tam jsme se tak dobře najedli, až jsme tomu sami nechtěli věřit. Za tu cenu nám to opravdu stálo, bylo to vynikající a vůbec nelituji toho, že jsme tam šli. Byl tam neskutečně skvělý personál, všechny číšnice byli milé a velmi ochotné, což se v ČR málo kdy vidí (tedy já ještě neviděla). Za nás jsme opravdu spokojení.
Zároveň upozorňuji, že jsme si nemohli moc vybírat, jelikož maminka je celiak a tedy nemůže přijímat lepek. Naštěstí to byla restaurace, která nabízela jídlo bez lepku, netuším jak se přesně jmenovalo jídlo a já měla vynikajícího lososa s chřestem a rýží a fakt lahůdka.

Poté jsme si dali rychlou procházku a vyrazili zpátky na hotel. Druhý den nám začal den snídaní a dalším krásným výletem po BA.

Málem bych zapomněla napsat svůj první dojem z hotelu Ibis ve kterém jsme se nacházeli. Mohu jej porovnávat s naším plzeňským, jelikož jsem v něm měla i svatbu.
Recepce příjemná, nic co by mi vysloveně bilo do očí, akorát mě zarazilo, že u nás v Ibisu pracovníci nosí košile a zde nosí klasická firemní trička, ale to je malinký detail. Navíc to na personál nemá vliv, ten je zde velice ochotný a se vším nám dobře poradil.
Po příchodu na pokoj jsem též neměla, co vytknout, všude čisto a uklizeno. Mají zde menší koupelny, takže „hezky po jednom dámy a pánové“, ale to samé je i v plzeňským. Pokoje bych dokonce řekla, že jsou téměř totožné, na ten samý způsob, ale jsou mi příjemné.
Spoustu lidí si v recenzích stěžovalo na Wi-Fi, kterou já mám naštěstí první den v pořádku – uvidíme další dny. A pak další věc, na kterou nejsme ani já ani maminka zvyklé je jedna peřina, to je podle mého opravdu špatné. Pokud by byla zima, tak by jsme si jí kradli a nevyspali se. Nicméně to jsou úplné banality, co člověk to názor. Za nás jsme zatím se vším spokojené. ♡

Málem bych se zapomněla zmínit o překvápku, který na mě nachystala moje maminka. Po příchodu na hotel se maminka ptala zda má vše připravené, což se týkalo i bezlepkových jídel, tedy já si myslela, že to bylo jen ohledně toho jídla.
Došli jsme na pokoj, spokojené, něco jsme vyfotili a najednou maminka odešla. No říkala jsem si, že nejspíše má domluvené nějaké jídlo a tak si pro něj běží. No skutečně by mě nenapadlo, že jí uvidím ve dveřích s dortem a ono se to stalo, opravdu mě to dojalo. Někdo si řekne "ježiš, tak dostala dort", ale já dorty k narozeninám nedostávám. Což nikomu nevyčítám, jsem totiž hodně vybíravá a zároveň mám i špatné trávení.
Dort byl bezlepkový s ovocem a byl výborný. ♡

Doufám, že se vám tyto články z BA budou líbit, rozhodně pokud budu cestovat, tak bych se s vámi vždy ráda podělila o krásné zážitky a případně doporučila i něco, co neznáte.

Články budou vycházet postupně, abych stíhala všechno se vším skloubit a tak se brzy můžete těšit na druhý den z našeho výletu ♡. Budu ráda za každý váš komentář ♡ abych věděla, jak se vám tento typ článků líbí ♡.

S láskou,
Vaše SAGI ♡

8 comments:

1. Accchh, akože čítala som tvoj článok s úplným tŕpnutím, že čo tá naša Bratislava, aké hrôzy ťa postretli, ale teším sa, že to zatiaľ vyzerá ako fajn výlet.=D Som zvedavá aj na ďalšie články!
    Inak taxi v BA vyslovene neodporúčam. Turisti s ním majú zlé skúsenosti. Jedna moja klientka z Rumunska, ktorej som hľadala bývanie, sa ma pýtala, že či sa u nás bežne platí za 3 min. jazdu taxíkom 20 eur! Jasné, že nie.... druhá vec je tá, že taxikári to väčšinou majú nacapené na skle - minimálne jazdné (napr. 15 eur) bez ohľadu na to koľko prejde (!!!), lenže to nikto nečíta. My keď tak využívame aplikáciu Uber... teda ja nie, lebo neviem ako to funguje, ale priateľ áno.=D

Replies
    1. Úplně chápu, jak to myslíš, to je jako, když jsem tenkrát četla článek o Plzni :D. Dost jsem se toho bála a nakonec to dopadlo dobře.
      No já se přiznám, že jsem poučená pro příště, člověk musí být občas zasažen dobrou ranou. Nám to i říkal jiný taxikář večer, když jsme byli v restauraci, že nás oškubat můžou, jen je to na nich, kolik si vezmou.
      Sám přiznal, že to dělám zlým a nepříjemným lidem. Ale že lidé, co to dělají cizincům dělají taxikářům jen zlé jméno. Což je pravda.
      Já jsem chtěla Uber využít, ale nefungoval mi ten den vůbec :(. Nevěděli jsme, co dělat, tak jsme měli smůlu.

Delete
  2. Z toho překvapení bych taky byla celá pryč, mamka to vymyslela skvěle :) Do Bratislavy bych se taky někdy ráda podívala :)

Little Dreamer

Replies
    1. Já měla dokonce i na krajíčku, jak mě tím dostala. A to se považuji za nejméně empatického člověka, no v naší rodině to tak i je :D.
      Určitě doporučuji se tam podívat, já se chci i vrátit ♡. Jen pozor na ty taxikáře.

Delete
  3. to sa teším, že sa ti tu u nás páči :) podľa mňa je Bratislava veľmi pekné mesto s veľa možnosťami :)
    MakeUpByVeo

Replies
    1. Já se tam budu určitě moc ráda i vracet a už teď se dost těším, až se vrátím. Chtěla bych i s manželem a synem, tak doufám, že příští léto mi to ještě k moři vyjde.

Delete
  4. V Bratislavě jsem byla nedávno, ale byla to jen mezizastávka, tak jsem toho kromě letiště moc neviděla :D ale určitě to musí být fajn :) dort je krásný, takové překvapení vždycky potěší :)

Lady Lenna

Replies
    1. Tak to se tam někdy určitě zajeď podívat, aspoň na víkend, myslím si, že to za to stojí.
      Byla jsem z něj opravdu hodně nadšená.

Delete

Děkuji za Vaše komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...